Podmínky účasti studentů v programu Erasmus+Program Erasmus+ je určen pro studenty: 1. ročníku (letní semestr) 2. ročníku (zimní nebo letní semestr) (po dohodě mimořádně i pro studenty 3. ročníku)
Podmínkou pro vycestování na pobyt Erasmus+ je řádně uzavřená klasifikace za všechny předchozí semestry! Každý student může vycestovat pouze na 1 semestr! Termíny přihlašování:
Z důvodu omezené kapacity nebudou přijímány přihlášky doručené po termínu. Pročtěte si prosím základní informace k programu Erasmus+. Nově přihlášování na Erasmus+ přes: https://mms.myacademicid.org/fed/registrar/?vo=MyAcademicID&group=ECHE-IOLR:CZ:adi.cz:Students Uchazeč se přihlašuje přes Google účet, viz návod zde: https://wiki.geant.org/display/SM/IRO-Managing-Student-Applications
Základní informace k programu Erasmus+
Každá škola má své vlastní formuláře a požadavky, co od studentů k jejich přijetí potřebuje. Většinou se jedná o následující:
Každá škola má jiné termíny pro podání přihlášek. Na letní semestr jde zpravidla o listopad, na zimní semestr se termíny pohybují kolem května. Tyto informace najdete na webu konkrétní školy. LZE VYBÍRAT POUZE ZE ŠKOL, SE KTERÝMI MÁME SMLOUVU! Viz ERASMUS – PARTNERSKÉ ŠKOLY.
Každý student si veškeré požadované materiály obstarává aktivně sám a včas. S konkrétními dotazy se obracejte na studijní oddělení. Spojíme se s kontaktní osobou z dané univerzity. Než student odjede do ciziny, potřebuje mít v pořádku vyřízené následující:
Před odjezdem se vyplácí pouze 70% grantu, zbylých 30% bude vyplaceno po návratu. |